Dostali jste se s námi pojištěným vozidlem do problémů a potřebujete pomoct? Nebo si jen nevíte s něčím rady? S důvěrou se můžete obrátit na naši informační linku 605 40 30 40.
V jakých situacích nás naši klienti nejčastěji kontaktují?
Došlo k dopravní nehodě a oni nevědí (nebo si jen nejsou jisti), jak mají dále postupovat v místě události. Náš asistent v takovém případě poradí, jak postupovat dále (zda je nutné zavolat Policii, jak zajistit odtah atd.)
Klient objevil na vozidle jím nezaviněné poškození a není si jistý, zda může uplatnit náklady na její opravu ze své pojistky. V takovém případě dohledáme přesný typ pojistné smlouvy a ověříme, zda je tento postup možný.
Drtivá většina klientů každý rok obdrží od své pojišťovny návrh na aktualizaci ceny jejich povinného ručení nebo havarijního pojištění a nejsou si jistí, jestli je aktuálně nejvýhodnější na trhu.
Náš asistent s nimi situaci projde a případně domluví schůzku s poradcem, který nabídku pečlivě prověří.
Klient zahlédl reklamu na konkurenční pojistný produkt a není si jistý výhodností své aktuálně uzavřené smlouvy.
Náš asistent s ním situaci probere a případně zajistí schůzku s poradcem, který pojistné produkty porovná a vysvětlí, v čem jsou rozdíly (často nejsou rozdíly na první pohled patrné, přestože jsou podstatné).
Máte přes nás uzavřené povinné ručení nebo havarijní pojištění a došlo ke škodní události řešené pojišťovnou?
Disponujeme vlastním vozovým parkem náhradních vozidel, která dle potřeby zapůjčujeme. Pokud už naše auta nestačí, máme uzavřené smlouvy s dalšími autopůjčovnami.
Většina řidičů neví, že pokud jim někdo jiný způsobí škodu na jejich vozidle a to je v důsledku této škody nepojízdné, má poškozený nárok nejen na úhradu opravy svého vozidla z povinného ručení viníka, ale také na úhradu zápůjčky náhradního vozidla (po dobu nezbytně nutnou k opravě poškozeného vozidla). Tuto úhradu my s pojišťovnou viníka vyřídíme a na vás tak zůstává už jen bezstarostná jízda s náhradním vozidlem.
Obecně pro všechny naše klienty. Pokud u nás má klient ale sjednané pouze povinné ručení a vozidlo si při nehodě poškodil sám, můžeme mu zapůjčit náhradní vozidlo zdarma jen v případě připojištění této služby (viz předchozí otázka).
Pokud jste zavinili nehodu a máte vlastní auto nepojízdné, nemůžeme vám bohužel nabídnout zápůjčku náhradního auta zdarma. Přesto vás nechceme nechat v této nepříjemné situaci zcela bez pomoci a jako našemu klientovi vám tak nabízíme cenově zvýhodněný pronájem náhradního vozidla po celou dobu opravy toho vašeho.
Občas je pohled pojišťovny na řešení škodní události jiný, než klienta. Pokud by taková situace nastala i při řešení vaší škody, nabízíme převzetí jednání s pojišťovnou za vás a uplatnění nejen našich zkušeností, ale i síly poskytovatele mnoha tisíc pojistných smluv.
Obecně nejde ani o zcela výjimečnou situaci, ale také ne velmi častou. Snažíme se klientům vysvětlovat, na co mají nárok a ke sporům tak moc často nedochází. Pokud k nim ale dojde, v zájmu klienta pak do řešení situace s pojišťovnou vstoupíme.
Ano, u výjimečných situací, které hrozí vlekoucím sporem, nebo dokonce soudem nabízíme klientům vypořádání dopředu. To znamená, že klientovi vyplatíme jeho nárokované prostředky my a na základě postoupení této pohledávky už situaci dále řešíme s pojišťovnou sami. Klient tak ušetří nejen spoustu nervů, ale hlavně se k finanční náhradě dostane významně rychleji, než kdyby situaci řešil sám (a ještě s rizikem neúspěchu).
Ačkoli i u nás můžete uzavřít pojištění online, víme, že pro mnoho lidí je osobní kontakt s poradcem prostě lepší volba. Nic naplat, lidský přístup, vysvětlení nejasností nebo jen prosté ujištění, že neděláte chybu má svou hodnotu. A nejen to. Pokud se později dostanete do potíží a budete chtít uplatnit výhody uzavřené pojistky, náš poradce na pobočce tam pro vás stále bude. Žádný telefonní automat, žádný student na stáži, co zvedá telefony. Skutečný člověk, který má zkušenosti. Ten, co pomůže.
Chvilku, pracujeme na tom ...